cold easter

Toate merg bine în ultimul timp, iubesc .. și îmi place să cred că sunt iubită, am o relație excelentă cu femeia care m-a crescut și am îndepărtat-o, zic, voit, pe cea care m-a născut. De școală sunt sigură și spre viitor mi-e temă să privesc. Deci? Unde greșesc?
Mi-e frică de ce aduce ziua de mâine, în fiecare seară adorm cu teamă și mă trezesc agitată. Greșeli, trecut, idei și probleme.. năruie în capul meu, vorbe urâte și amenințări, jigniri, plecări, minciuni și zile negre. Nu știu ce să cred, am vreo boală sau sunt doar tipul infect de incurabilă care strică momentele. În anumite situații prefer să nu cred nimic.. aștept, în continuare aștept, nu știu ce. Sunt anumite persoane fără de care nu mă văd. Una e lândă mine acum. Deci, de ce nu simt că aparțin ?
I do not know where I belong.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

27/3/2017

09. Iulie. 2017

18.11.2015