09. Iulie. 2017

Ce faci? :)
Cred ca mi am rupt tot ce mai aveam întreg din mine sa pot sa dau send la un nenorocit de mesaj. Mi am futut mâinile și mi am ros buzele. Am fumat dublu și am stat în geam de parca aveam din nou 18 ani. Și pana la urma ce naiba e asta?
Ma întorc contra oricărei dorințe ale mele și stau ferma cu spatele. Îmi vine sa urlu și sa zbiera ca și cum ploaia ar fi de vina pentru un alt eșec pe care îl așez în dosar. Îmi cos buzele cu răni și ma încrunt de parca cineva m ar lovi cu un bici și eu as înghiți durerea. E doar o alta seara de sâmbătă și un alt sentiment care mi întărește neputința. Dar nu e ceva necunoscut, nu... e ceva ce cunosc foarte bine, mai bine chiar decât pe mine. O grămadă de nopți întregi târzi, dar puține dimineți.
Aaah m am saturat de rahaturile astea chiar dacă mai am obișnuit în același timp. Aștept sa plec și sa ies din chestia asta în care am intrat din nou, și sa trăiesc cu iluzia ca nu știu de ce mama naibii am un gol în mine. Pentru ca, la naiba, acum, la 1, am o 'revelație' și parca știu de unde provine chestia asta.
Și ma simt goala din nou, de parca toate chestiile s au întors. Mai ales frustrările...
Unde am ajuns? Departe.
Ce? O femeie frustrata la a 21 a primăvară.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

23.02.2016 -sătulă .