29.04.2015

Am intrat în vană și m-am gândit să scriu.  E singurul loc care îmi dă libertatea de a mă exprima. În ultimul timp am avut probleme de acest gen.. și încă am. Ce nu am acum e baterie așa că voi fi succintă.
Pentru cine nu mă cunoaște, numele meu este Diana. Curând am împlinit 19 ani.. De ani de zile mă lupt cu chestii pe care greu le pot controla, poate vedeți dorința mea de a face parte dintr-un support group. Dar apoi îmi amintesc: sunt puternică! Și beau o cafea tare. Mă apucă palpitațiile dar SUNT puternică în continuare! Uneori mă amuz singură. Alteori îmi sun prietena.. rar mă gândesc că mi-ar fi plăcut să am o soră mai mare, sau un frate care să mă scoată din sărite ... și de obicei atunci e momentul în care intră bunică-mea râzând în camera mea. O iubesc. II ador ființa, încrederea aceea sublimă ... nu am cuvinte. Nu voi vorbi despre altcineva din familie. Bunicul meu, Dumnezeu să îl ierte, a ales să mă păzească spiritual.
îmi place să scriu. Nu știu dacă e un defect sau un atuu. Am defecte cât e cerul, dar mi-ami-as dori să îmi știu calitățile. M-am adâncit într-o depresie .. într-un fel ciudat de a fi și acum incerc să mă ridic. E greu..foarte chiar.. dar nu imposibil.
Mi-as fi dorit să pot scrie despre dragoste și iubire, cupluri și cât de minunat e! Dar nu pot da sfaturi nimănui având în vedere situația în care am ajuns. Un singur lucru pot spune... mai devreme sau mai târziu, unul va sfârși prin a fi "the bad guy"; și anume.. fiecare am cunoscut persoane care ne-au schimbat definitiv, irevocabil, şamd.. am cunoscut oameni care m-au schimbat rafical, atât direct cât și indirect, la vârste fragede sau nu. Oricât de mult mă zbat nu cred că pot reuși să mă întorc la ce am fost. Ei bine, am ajuns în situația în care am schimbat eu. Și Doamne cât de tulburător e. Oare cei care mi-au făcut-o mie au remușcări? Pentru că eu am. Și persoana pe care am schimbat-o poate ierta? Pentru că eu am iertat.
Și mă trezesc la realitate. Nu e un joc de noroc, nu suntem la fel; deci ce eu pot uita, alții pot să își amintească pe vecie.
Și lucrurile nu stau în astre, zodiacurile sunt scrise pentru o categorie prea mare de oameni, și varsatorii vor să salveze lumea. Si eu vreau! Sunt vărsător! Vreau să ajut și aș da tot ce am! Dar ce fac când văd că nu pot salva nici măcar o persoană care vrea să fie ajutată? Atunci ce șanse am să ajut o lume întreagă?  :-)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .