morning cofee' !




M-am trezit mai obosita si mai plictisita decat am fost toata saptamana asta. Mi-am indulcit ziua cu o cafea superba in scaunul meu din balcon. Imi priveam pielea cu o mandrie de care nu am habar, pentru ca facusem progrese! :) 
Am tras la sorti, nervi sau nimic! M-am ales cu nervii in urma meciului, dar s-au dus in clipa in care am tras draperiile si tot intunericul se evaporase. Poate asta e ideea. Ma simt de parca as astepta ceva, si totusi nu astept nimic. Nu cred ca imi doream o dimineata goala, pentru ca spatiul e prea mare iar eu sunt prea mica.

*In fine..  Nu mai stiu cine zicea zapada e rosie, dar noi o vedem alba. Iarna asta m-am dat cu sania! 

***Am dormit bine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .