gladness



' din păcate mereu am vrut mai mult decât mi s-ar fi cuvenit, decât mi s-ar fi putut oferi. poate și din această cauză nu am reusit să mă bucur de lucrurile frumoase pe care le primeam de la viață sau de zâmbetele superbe ale oamenilor frumoși. nu m-am oprit o clipă din fuga mea și chiar mi-am scos inima din piept doar să imi alung sentimentele. mă aflam în cădere liberă dar am renăscut, și astăzi mă simt acasă! am găsit un suflet atât de frumos și blând ..mă apară de nopțile grele și negre și îmi face diminețile drăguțe, când îmi întinde cafeaua alături de zâmbetul lui larg parcă-mi întinde o cană de fericire ..și când își pierde degetele prin părul meu și mi-l deranjează e ca și cum și-ar căuta propriile răspunsuri. pentru prima dată în viața mea simt că mă așteaptă cineva acasă. '

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .