undress my soul


intr-o alta lume stiu ca ai trecut pe langa mine si te-am observat, altfel nu imi explic cum ai reusit sa imi intrii atat de adanc in suflet si minte. inainte sa te vad credeam ca sunt o persoana seaca si realista, care nu fuge dupa fluturasi sau dorinte. eram convinsa ca ma cunosc si ca stau in picioare datorita felului meu de a fi, cu toate principiile mele gresite care ma fereau de implicatii. intotdeauna mi-am indepartat persoanele din jurul meu, un pic de distanta ziceam ca nu strica.

a aparut. nu stiam cum il cheama dar ii stiam zambetul. mi-a atras atentia in cateva secunde si a reusit sa imi smulga inima la fel de usor de parca era o petala. m-a dezbracat de principii si mi-a aratat ca pot, am reusit sa imi pastrez sentimentele fara nici un efort, nu a trebuit sa le amplific pentru ca s-au amplificat singure. nu am reusit sa ma controlez insa, sunt prea obosita sa imi privesc esecul in ochi. ma simteam confortabil doar langa el, aveam sentimentul ca eram doua jumatati modelate unul pentru celalalt. langa el nu simteam nevoia sa fiu vulgara sau sa beau, eram fericita pentru ca radeam. intr-adevar eram eu, nu intelgeam cum dar stiu ca era vina lui, imi pare rau ca nu am apucat sa ii multumesc pur si simplu pentru orele dedicate mie. mi-as scutura fiinta de defecte, as modela-o si ti-as plange, timpul nu imi da tinerete. mi-as lipi buzele, ascund vorbe nespuse, as trai in tacere o viata intreaga daca as putea primi garantia ca vei veni sa-mi asculti sufletul. involuntar privesc cum a mea viata se duce pe vale, pentru ca sunt un castel de nisip si tu erai zidul meu de piatra. de data aceasta nu voi trage eu cortina ! 

nu vreau sa te pierd.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .