-graba-

scriu in graba.
ma bucur ca nu fac parte din nici o categorie. ca ma inteleg destul de bine cu majoritatea persoanelor sau cel putin ma straduiesc, un zambet un cum esti si iaca trece..
nu sunt in masura sa judec sau sa tin partea cuiva, dar astazi o copila pe care o admiram mi-a distrus tot respectul. durerea e facuta pentru a o confrunta, a te lupta cu tine si cu complexele tale. daca ar fi sa cautam vinovati am putea gasi sute, ne-am inchide in casa si ce am face? ne-am feri unii de altii? doar pentru ca suferim? :)
de obicei contaminarea emotionala este mult mai subtila. Putem transmite si in acelasi timp putem foarte bine capta emotiile intr-o camaruta a psihicului, de aici faptul ca unele intalniri sunt benefice sau nu. Semnalele ii afecteaza pe cei care sunt in preajma noastra.. ceea ce am putut observa eu astazi, din pacate, nu intr-un mod pozitiv.
pentru Dumnezeu! critica poate fi facuta cu multa arta, avand sanse enorme ca astfel sa devina un mesaj de foarte mare ajutor. aceasta nu trebuie sa remarce un defect, ci trebuie sa se concentreze asupra a ceea ce persoana respectiva (ea) a facut si ce poate face de acum inainte (realizari, reusite, succesul dobandit in urma 'injuriilor'). intradevar, sa ataci o persoana jignind-o si facand-o proasta e chiar lipsit de sens, dar sa ataci un colectiv?!

pe de alta parte, nu stiu de ce sunt atat de dezamagita, nu e singura persoana care isi complica viata.
grijile imi coplesesc ratiunea. in alta ordine de idei, un studiu spune ca oamenii sunt mai inventivi cand incearca sa scape de tristete. te lasa intr-o stare de suspensie, departe de lumea asta agitata. ca in orice final, o sa ajungem sa ne adaptam psihologic, dar cand?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .