ş.



Vorbind sâmbătă despre bloguri, am zis că aș vrea să îmi mut "sediul", și prin sediu zic blog. Dar bine înțeles, WordPress e prea mainstream, sau cel puțin așa susțin unele persoane! Cred că îmi era dor să scriu. Random things.

 M-am tratat cu cafea și medicamente, băi fierbinți și hrană. Mi-am vindecat trupul însă mă gâdilă anii. Sunt atât de obosită de parcă sufletul mi-ar fi luat-o la goană iar eu mi-aş arunca gândurile în doza de bere. În definitiv sunt o femeie frumoasă și puternică, cafeaua e pentru oameni puternici, dar azi nu beau cafea. Îmi las carapacea și ies la o plimbare rece. Afară plouă, simt picurii în oase și vântul în urechi. Am închis ochii și tot atunci te-am închis în sufletul meu, mă liniștește ideea că am o parte curată. Mi-a fost teamă că înnebunesc și m-am dus să-mi privesc ochii în oglindă. M-am trantit apoi pe scaunul din bucătărie așteptând să fiarbă apa.. privind aburul parcă îmi priveam trecutul făcându-şi loc pe lângă mine, doborând o copilă și ridicând o luptătoare ..cu o forță care mi-a smuls anumite calități. În graba ta, vreau înțelegere. În liniștea mea, vreau să vorbesc, vreau să mă auzi, vreau ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .