fear.

am o stare.. nu stiu cum sa o descriu.. totul mi-e atat de neclar. :) nu stiu ce sa cred, nu stiu ce se intampla.. nimeni nu se oboseste sa imi arate ca nu e adevarat ce vad sau ce cred, ceea ce cred eu ca inseamna ca am mai multa dreptate decat imi imaginam.
ma calma pictura acum un timp, astazi nu am reusit nici macar sa ma asez in vechiul meu mediu dupa ce l-am aranjat. inima imi dicta si mana era si doritoare si speriata. o ploaie de culori si doi indragostiti, cred ca .. blocajul meu e normal.. intr-un mod infricosator dar normal.

atat de mult cer? mi-am impus sa nu mai vorbesc. sper sa putrezesc impreuna cu sentimentele si cuvintele nespuse.


-----------------------------

Gata. Punem punct discutiei despre mine si acum vorbim despre ploaie, pentru ca nu stiu daca in momentul acesta inca ploua dar stiu ca a plouat. si asa mi-as dori sa merg in bucatarie dar ceva ma tine, mi-e teama sa nu vad ceva. 
Acum chiar mi-e frica. Nu teama. Frica. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .