tv-vara

urasc oamenii care nu folosesc diacritice, ma urasc si pe mine dar telefonul a devenit insuportabil.
m-am saturat sa scriu despre dilemele sau gandurile mele legate de viata sentimentala.. era o perioada in care ma ajuta dar acum ma simt de parca ma lovesc non-stop de o usa inchisa..

nu-mi place sa ma uit ls televizor, pe cat de proaste sunt individele... au un corp perfect.. urasc chestia asta! cum ar trebui sa imi iubesc eu corpul si sa imi accept toate defectele cand in jurul meu sunt promovate doar 'perfectiunile'? nu ma simt bine. e vara!
am atatea lucruri de sters.. acum stau ziua si astept ploaia, nu vreau sa vad pantaloni scurti.. !

scriu acum pentru ca ma simt singura, brusc.

am sters mai bine de doua zeci de randuri, ma rog, nu are rost.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

09. Iulie. 2017

27/3/2017

23.02.2016 -sătulă .